Categories
Rollercoaster

Selamat Menjalani ibadah puasa

collage.jpg

“Wahai orang-orang yang beriman, telah diwajibkan ke atas kamu berpuasa sebagaimana telah diwajibkan ke atas umat-umat yang sebelum kamu, semoga kamu menjadi orang-orang yang bertaqwa.” (Surah Al-Baqarah : 183)

104 replies on “Selamat Menjalani ibadah puasa”

Hmmmmm….dessert itu sungguh menyelerakan! Nasib baik aku dah kenyang, hehehe.

Apakah tujuan meletak gambar dessert yang sedap??? :p

Kau sesungguhnya sungguh zalim wahai sang katak..

But on a good note..nasib baik aku nengok gambar ni selepas berbuka puasa..kalau tak..jeng jeng jeng..tak lah puasa kena sabar. Eh aku pikir setan dah kena lock-up? Ada satu terlepas eh? Nak menggoda manusia jer dgn gambar2 yg mcm ni..Heppp!! Notty eh!!

P/S : btw..just received sms frm our hhmmmm…friend (hehe), Yan. She has just given birth just now rite after buka @ 7.02pm.

Comments are closed.